Уважение! Жаль только мод делает невозможным использование других модов на замедление времени, например, вне авто. По типу max payne bullet time и прочих
Ay why don't you make the mods English so all people can use it? it's a perfect mod by the way and it would be better if CJ's room had a door with entrance:)
After using so many tools, I've come to appreciate that speed alone doesn't create real results substance does. That's exactly what the reverb calculator delivers. It's not just quick; it's thoughtful, precise, and genuinely built to help creators shape better sound. Every calculation feels purposeful, giving you clarity and confidence instead of guesswork. For me, that combination of accuracy and reliability makes it truly worth appreciating.
#A — Id tractor #B — Id trailer first variant #C — Id trailer second variant #D — Id trailer third variant #E — Id trailer fourth variant #F — Colours of the trailer as at the tractor (0-no, 1-yes) #G — Extras at the trailer as at the tractor (0-no, 1-yes) #H — Trailer Constant (0-no, 1-yes)
#B,C,D,E — For trailers "towtruck" it is possible to write not only ID models, but also a model class. # 0-normal, 1-poorfamily, 2-richfamily, 3-executive, 4-worker (look a file vehicles.ide)
no se a que te refieres con categoría correcta?, y deja de decir que la skin es basura, respeta el trabajo de lo moderadores, o ve opinar de manera negativa a otra parte.
Se supone que soy yo el que responde a los comentarios, y si no los hice fue porque tenía un día muy ocupado, no pienso darte las gracias, ocúpate de lo tuyo y no te metas, lo digo en serio.
Ох уж эти 30 фпс. Полно хороших игр в которые просто не хотелось играть из-за 30 фпс. AC Black Flag, Mafia 2, Dead Island. Имхо их нужно было сразу оптимизировать для приставок. Если ждать по 5 лет обновления, то в них уже играть не захочется.
This is damn great bro. just something is not logical. the doctors arrive and revive CJ, then CJ jumps in the ambulance and that's not very good:( it would be great if the doctors somehow carried CJ. but I know it's kinda impossible and I appreciate your perfect mod anyway:)
так делать нельзя! "smoke15" использует эффект "explosion_medium.fxs", так же классый эффект дыма из труб химзавода — "smoke30lit.fxs", которым лично я пожертвовать из-за одной катсцены не готов. либо как-то редактировать "smoke30lit.fxs", либо отключить этот эффект в катсцене, но как это сделать не знаю! может кто-то подскажет, как его отключить в катсцене!?
Show SpoilerHide Spoiler
Я решил так: открыть файл effects.fxp, найти smoke30lit.fxs, перейти к FX_INFO_SIZE_data:, исправить: VAL: 3.000 на 1.250 FX_KEYFLOAT_data: TIME: 1.000 VAL: 10.000 на 7.000 SIZEY: FX_INTERP_data: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 2 FX_KEYFLOAT_data: TIME: 0.000 VAL: 3.000 на 1.250 FX_KEYFLOAT_data: TIME: 1.000 VAL: 10.000 на 7.000 Дым из труб уже не так эффектен, НО и фритюрница не мешает! Хотя в катсцене я бы дым совсем отключил, фритюрница-то сломана!
Anda bisa mengganti secara manual untuk skin yang bermasalah lalu ubah nama menjadi file yang rusak, atau Anda bisa memasang skin dengan kualitas rendah 512 untuk kestabilan di mobile
csblue2.dff — этот файл приводит к ошибке в миссии "традиционный быстррый трек", где угоняешь машины из салона, с Цезарем! файл не открывает даже "dffviwer"
Yes, i could give you the short answer, or somehow give you the ini(?) maybe i can post it on the site(?) idk, i'm still finishing it, since i'm doing it based on ped group so i also have to do a version for regular peds of the same vehicle(almost done), so they spawn without tuning or with a slim chance, and i'm doing in a way that every gang vehicle spawns with only the tuning/paintjob that you can get on loco low co, and wheel arch angels, for the respective vehicle.
i have a little suggestion when we call homies it's too little to be a backup for cj please add a little more for cj backup and some guns for homies when i call it there are 2 people who don't use guns they just hit at least a glock or other weapon
I've actually been trying to do this for my other mod (Proper Gangs Implementation). May I ask how did you manage to change the vehicles through Model Variations for gangs only?
I did something similar like this, i made all gangs drive their own vehicles with a random chance for tuning/paintjob of the their respective vehicles.
Так то очень жду такой мод,ведь сам большой фанат дрилл движухи. Представляю как когда нибудь переделают Лос Сантос с другими городами и там будут те же районы как из бронкса
На r5 3600, 3060ti и 16gb 3200mhz считаю эту тему не играбильной, особенно с адаптированным ff, т.к. он ещё допом съедает кадров 8-10. По итогу, настройки графики почти на минималках, dlss включен на performence, получаем 20-30 fps и довольно мыльную картинку, причём без всей той пачки модов, с которыми я уже привык играть. Полагаю, что проект обрастёт сопутствующими оптимизационными фишками и доп модами конкретно под rtx, лет так через 5 вполне себе можно будет играть с норм фрейм рейтом, пока же это чисто, как crysis в 2007)))
Последние комментарии
He not copied.
I just checked and you have the beach and default skins.
I don't wanna make a problem but...
Seriously?
Trucks & Trailers (trailers, planes, etc.) — MixMods — Mods for GTA SA and others
Truck Trailer by Kenking
Truck Trailer by Kenking (trucks with trailers) — MixMods — Mods for GTA SA and others
trailer.dat
#A — Id tractor
#B — Id trailer first variant
#C — Id trailer second variant
#D — Id trailer third variant
#E — Id trailer fourth variant
#F — Colours of the trailer as at the tractor (0-no, 1-yes)
#G — Extras at the trailer as at the tractor (0-no, 1-yes)
#H — Trailer Constant (0-no, 1-yes)
#B,C,D,E — For trailers "towtruck" it is possible to write not only ID models, but also a model class.
# 0-normal, 1-poorfamily, 2-richfamily, 3-executive, 4-worker (look a file vehicles.ide)
#A, B, C, D, E, F, G, H
trailer
#Linerunner: Artict1, Artict2, Artict3, Artict3
403, 435, 450, 591, 591, 0, 0, 1
#Baggage: BagboxA, BagboxB, Tugstair, BagboxB
485, 606, 607, 608, 607, 0, 0, 1
#Tanker: PetrolTr, PetrolTr, PetrolTr, PetrolTr
514, 584, 584, 584, 584, 0, 0, 1
#Roadtrain: Artict1, Artict2, Artict3, Artict3
515, 435, 450, 591, 591, 0, 0, 1
#Towntruck: Glenshit, Sadlershit, Tampa, Clover
525, 604, 605, 549, 542, 0, 0, 1
#Tug: Tugstair, BagboxA, BagboxB, Tugstair
583, 608, 606, 607, 608, 0, 0, 1
#Tractor: FarmTr, Combine Harvester, Combine Harvester, FarmTr
531, 610, 532, 532, 610, 0, 0, 1
#Utility Van: Utiltr1, Utiltr1, Utiltr1, Utiltr1
552, 611, 611, 611, 611, 0, 0, 1
end
modpack called "sa:mp remastered".
he pretty much replaced the summed/winter buttons with icons ,added preview images and changed the imgui theme.
and he didn't even bother to give credits.
but I know it's kinda impossible and I appreciate your perfect mod anyway:)
либо как-то редактировать "smoke30lit.fxs", либо отключить этот эффект в катсцене, но как это сделать не знаю!
может кто-то подскажет, как его отключить в катсцене!?
VAL: 3.000 на 1.250
FX_KEYFLOAT_data:
TIME: 1.000
VAL: 10.000 на 7.000
SIZEY:
FX_INTERP_data:
LOOPED: 0
NUM_KEYS: 2
FX_KEYFLOAT_data:
TIME: 0.000
VAL: 3.000 на 1.250
FX_KEYFLOAT_data:
TIME: 1.000
VAL: 10.000 на 7.000
Дым из труб уже не так эффектен, НО и фритюрница не мешает! Хотя в катсцене я бы дым совсем отключил, фритюрница-то сломана!
файл не открывает даже "dffviwer"
May I ask how did you manage to change the vehicles through Model Variations for gangs only?