Мне нравятся такие моды, особенно процесс закачки. Моё счастье, что у меня помимо андроид 15, есть андроид 11, с которого всё работает. Простая гта на андроид 15 работает и то хорошо. Сборка крутая.
Install TXD TOOL version 1.4.9.3 and open the cache gta3.txt (Android/Data/com.rockstargames.gtasa/files/ texdb/gta3) select pink plus button ,then select the button that says import from images, then select "with alpha" and then a file menu will show up. your gonna just go to the location you extracted this mod (usually internal storage/download/173782_757/vegetation off 1.4b/ with alpha) and then select all the blank images and then click the .and then a menu will pop up select overwrite and disable camnorm Hash then basically the import will start wait for all the blank files to be imported than you can see the mod is working
watch the "A safehouse in the hills" be the key to opening or starting the Michael DLC... lol oh rockstar... LONG LIVE GTA SAN ANDREAS BITCHES!!!! FO LIFE!
If FiveM makes it to steam, Rockstar has some new friends, or is getting all the royalties... Big bad TTWO dont play around with modders... why the hell would they be ok with a fully modded game of their IP?
Я скажу так: мод очень красивый, нереально качественные модели. Но.. я как то копался в этих моделях в 3DS MAX, там настолько много полигонов, что по хорошему даже для современных игр столько полигонов, для одних только растений, было бы тяжело обработать. Я вообще не понимаю, как наша старя Gta Sa переваривает этот мод. Например у меня в Las Venturas игра тормозила и часто вылетала в некоторых местах, с этим модом. Мод хорош, но очень тяжелый и с ошибками. Не представляю если поставить еще текстуры RoSa, заменить транспорт, оружие педов, как он будет работать, тут не помогут никакие лимитеры.
у меня на мисси с Биг смоуком где он рулит на мотоцикле, а Сиджей отстреливается — вражеские машины кажутся, что летят в полметре от земли. вот моды которые у меня стоят(если это поможет)
А потому что вероятно были добавлены какие-то новые модели, а сохранения не дружат с этим. Потому такой баг и происходит, у меня он тоже в свое время был. К сожалению, тут только игру начинать заново, иных путей починить это нет — особенности игры самой
Этот файл ничего не изменил. Это cs скрипт, который накладывается поверх игры, тоесть просто поверх накладывает комманду чтобы мафия спавнилась не с дробовиками а с УЗИ
бро, в вайс сити делюкс я заметил, что колес у этой модели нет, к тому же конфига в архиве нема, в ридми не написано, что надо ставить dmagic wheels mod 3.0
seemed interesting but ended up being dissapointing since the only thing it does is show "cheat activated" with no change at all, well should have known since the image used to promote this is from definitive edition and not from gta sa.
Установи modloader . Из архива с modloader перемести файл с modloader.asi и папку modloader . В папке modloader создай папку с любым названием. Все файлы из архива с этим модом перемести в папку которую ты создал.
Hi! First of all, great work on this speedometer, it looks really cool and works smoothly.
I have a small suggestion: would it be possible to add dynamic color support for the fuel indicator? I mean having the color change depending on the amount of fuel left. I use Gasoline Mode, and its dynamic color effect for the fuel gauge is really cool, so having something similar here would be a great addition.
I also noticed a small issue with the gear indicator: every time I stop accelerating (releasing the W key), the gear display immediately switches to N, as if the car goes into neutral, and I think this doesn’t seem very realistic. For example, if you stop accelerating at 100 km/h on the highway, you don’t suddenly shift into neutral; the gear stays engaged. Wouldn’t it make more sense for N to appear only when the car is fully stopped?
I can send a picture to show what I mean: I'm driving on the highway and the moment I stop accelerating (releasing W), the speedometer shows that the gear disengages and goes into neutral, which doesn’t look very realistic.
Thanks again for your work, and I hope this feedback helps!
Hi! I wanted to report a small issue I found: changing the indicator mode (both from H to V and from V to H) doesn’t seem to work when doing it in-game and then using the GASRELOAD command to reload the visual settings from the .ini file (after reloading, the indicator style doesn’t update).
I also have a suggestion: would it be possible to add an option to completely disable the fuel indicator? I'm using SA Styled Speedometer, which already includes a fuel gauge, so having both indicators becomes a bit redundant.
Thanks again for your work, and I appreciate any future updates!
Последние комментарии
texdb/gta3) select pink plus button ,then select the button that says import from images, then select "with alpha" and then a file menu will show up. your gonna just go to the location you extracted this mod (usually internal storage/download/173782_757/vegetation off 1.4b/ with alpha) and then select all the blank images and then click the
Hash then basically the import will start wait for all the blank files to be imported than you can see the mod is working
https://gtaforums.com/topic/985222-endochronics-thrift-store/
вот моды которые у меня стоят(если это поможет)
the shadows are too bold and they attract too much attention
Либо попробовать скачать мод фикс
- You can change the side of the sight using the X and Z keys.
Is it possible to configure the side view to change when the player approaches the left or right wall or any obstacle?I have a small suggestion: would it be possible to add dynamic color support for the fuel indicator? I mean having the color change depending on the amount of fuel left. I use Gasoline Mode, and its dynamic color effect for the fuel gauge is really cool, so having something similar here would be a great addition.
I also noticed a small issue with the gear indicator: every time I stop accelerating (releasing the W key), the gear display immediately switches to N, as if the car goes into neutral, and I think this doesn’t seem very realistic. For example, if you stop accelerating at 100 km/h on the highway, you don’t suddenly shift into neutral; the gear stays engaged. Wouldn’t it make more sense for N to appear only when the car is fully stopped?
I can send a picture to show what I mean: I'm driving on the highway and the moment I stop accelerating (releasing W), the speedometer shows that the gear disengages and goes into neutral, which doesn’t look very realistic.
Thanks again for your work, and I hope this feedback helps!
Player.txt without alpha (app -txd tool)
For more info is available on zip file itself
I also have a suggestion: would it be possible to add an option to completely disable the fuel indicator? I'm using SA Styled Speedometer, which already includes a fuel gauge, so having both indicators becomes a bit redundant.
Thanks again for your work, and I appreciate any future updates!
Не верю своим глазам!
Третья концовка теперь канон ОФИЦИАЛЬНО!
А если речь идет о новой Complete edition, то тут влияют факторы, то что железо слабое и не может обработать доп эффекты.
Or you can convert it to WAV format and replace it with any other radio station you want.