Oh and another thing, weapons seem to have weird lighting effects, most notably the MP5 and the Micro SMG, its kind of «blocky» Not a game breaking element it just looks weird at night and near light sources
Oh and one more thing: Mali GPUs have this issue with pixelated textures, do you have any ideas how cpuld it be fixed with this mod? It occurs with textures which seems to be «untouched» by the mod
IT WORK BUT ONLY HOT COFFEE SCRIPT SOME DFF NOT HAVE IN ORIGINAL GTA.IMG MAKE IT FORCE CLOSE (FC WHEN I GET IN HOUSE OR INTERIOR AND)AND I HAVE TO REMOVE IT TO SCRIPT WORKING(ON SWEET GIRL MISSION IT MAY STUCK ) BY THE WAY THANKS I HOPE YOU CANT FIX IT
I experienced this too. Must be a bug with the «registration» or something like that on the ground, sometimes it works correctly, sometimes it is bugged, I hope this will get a fix too in the next patch
I love the latest patch, CJ can finally swim at the speed of the Original release, also a lot of other things fixed, this is argaubly one of the best (if not THE best) mods out there for GTA SA Android!
Hey Raskul! Firstly I cannot thank you enough for this mod, it brings back so many memories from the PS2 days of SA, and thanks to this mod the game looks a lot better. My only problem with this mod is that the draw distance is still having this strange «wall» from the mobile version and not the fog which is fixed in GTA SA Classic v1.5, I really hope that in the next or in any of the future releases od the mod this will be fixed, I am really hoping to see it, and thank you for this amazing mod!
Местами сама модификация на такую майку то неплохая, то такая себе. Но как по мне, у меня больше негатива на эту майку, да и то такая идея про гавайскую майку — такая себе затея.
У вас неплохо получается с переносом и адаптацией под GTA Vice City машин из других частей GTA.
Можем ли мы ожидать еще какие-нибудь модели из GTA SA или, допустим, GTA V (допустим, сделать Ellie, Dominator GTT, Savestra, Torero, 190Z и т.п., как вы сделали с Futo)?
эх друг мне кажется что у нас проблемы с модом он плохо работает не знаю с чем связанно но когда я захожу в дом для сейфа находясь на табло событие отменяется и возвращается игроку управление в цикле, когда я вхожу в маркер для запуска, отменяется через 5 секунд и возвращается
Did you export the vehicle directly from San Andreas? because I have a little doubt how did you make the windows of the vehicle correctly show the interior of the car? I am trying in zmodeler but the vehicle I want (in this case perennial) the windows do not correctly project the interior of the vehicle and when the windshield or any of the doors is damaged, the texture changes to white, I don't know if you could help me because I'm really a beginner when it comes to exporting and modifying vehicles for gta 3 XD
*In mission life's a beach after you enter the van the beta phone call from OG loc will be trigger only if you get out of the van and enter again (Looks like CJ forgot where he will park the van)
My Suggestion
*Beta Pier 69 Mission Like Ryder will Die first and there's a many unused dialogues the beta pier 69 mission is looks more perfect than the final
I have a question how did you adapt the model for VC? If I don't remember correctly, the dff and txd model of any vehicle works very differently from gta 3 and vc
Авто будет нормально работать при замене стандартного? А то тут колеса новые, сделаны ли они у всех четырех дамми или только у одного? Просто если колесо только у одного дамми, то с DMagic Wheels три колеса будут невидимые У меня на винде 10 MVL вызывает вылеты у игры
So i seem to have found a bug in the lastest version the car light won't activate at night the light texture will appear on the ground but the car light will not turn on also non of the traffic lights work the traffic lights not working has also been a bug before
Забавно, что я мод на прическу локдога заливал только на ваш сайт, а скрин с ним для этой новости взяли со стороннего сайта, где его кто-то нагло перезалил со своими скринами
Только выложили новость, а стрим уже удалён. Да и вообще модерация у спидранов этой игры какая-то долбануто-строгая. Встречал на ютубе некоторые забеги, которые на Speedrun.com вообще никак не указаны, хотя в них вроде не применялись какие-либо читы или программы.
Когда хотел посетить то, что указано по ссылке, у меня всегда попадается вот это от Twitch: «Приносим свои извинения. Это содержимое больше недоступно.»
Последние комментарии
Not a game breaking element it just looks weird at night and near light sources
Mali GPUs have this issue with pixelated textures, do you have any ideas how cpuld it be fixed with this mod? It occurs with textures which seems to be «untouched» by the mod
Must be a bug with the «registration» or something like that on the ground, sometimes it works correctly, sometimes it is bugged, I hope this will get a fix too in the next patch
Firstly I cannot thank you enough for this mod, it brings back so many memories from the PS2 days of SA, and thanks to this mod the game looks a lot better. My only problem with this mod is that the draw distance is still having this strange «wall» from the mobile version and not the fog which is fixed in GTA SA Classic v1.5, I really hope that in the next or in any of the future releases od the mod this will be fixed, I am really hoping to see it, and thank you for this amazing mod!
Можем ли мы ожидать еще какие-нибудь модели из GTA SA или, допустим, GTA V (допустим, сделать Ellie, Dominator GTT, Savestra, Torero, 190Z и т.п., как вы сделали с Futo)?
*In the mission Madd dogg, Madd dogg will die in 5 seconds after you catch him
*In the mission Da Nang Thang, there's a replaying dialogues
Edit: Fixed
При тестировании таких проблем у меня не возникало. Мне нужно больше информации.
because I have a little doubt
how did you make the windows of the vehicle correctly show the interior of the car?
I am trying in zmodeler but the vehicle I want (in this case perennial) the windows do not correctly project the interior of the vehicle
and when the windshield or any of the doors is damaged, the texture changes to white, I don't know if you could help me because I'm really a beginner when it comes to exporting and modifying vehicles for gta 3 XD
*In mission life's a beach after you enter the van the beta phone call from OG loc will be trigger only if you get out of the van and enter again (Looks like CJ forgot where he will park the van)
My Suggestion
*Beta Pier 69 Mission Like Ryder will Die first and there's a many unused dialogues the beta pier 69 mission is looks more perfect than the final
На 46:42 к примеру
how did you adapt the model for VC?
If I don't remember correctly, the dff and txd model of any vehicle works very differently from gta 3 and vc
А то тут колеса новые, сделаны ли они у всех четырех дамми или только у одного? Просто если колесо только у одного дамми, то с DMagic Wheels три колеса будут невидимые
У меня на винде 10 MVL вызывает вылеты у игры
«Приносим свои извинения. Это содержимое больше недоступно.»